FANDOM

Orlando Urbano
Orlando urbano.jpg
Imię i nazwisko Orlando Urbano
Data i miejsce
urodzenia
9 czerwca 1984
Ceserta, Włochy
Pozycja obrońca
Wzrost 182 cm
Waga 77 kg
Informacje klubowe
Obecny klub Perugia Calcio
Kariera piłkarska
Lata Klub M (G)
2004-2005

2005-2006

2006-2007
2007-2008
2008–2009
2009-
2010
Reggiana (wyp.)
Pavia (wyp.)
Torres (wyp.)
Catanzaro (wyp.)
Juventus
Potenza
Pro Patria
Vicenza Calcio
Perugia Calcio
7 (0)
9 (0)
0 (0)
13 (0)
0 (0)
? (?)
31 (2)
5 (0)
7 (0)
1 Mecze i gole w lidze aktualne na 30.06.2010

Orlando Urbani (ur. 9 czerwca 1984 roku w Ceserta) - włoski piłkarz.

Pierwsze kroki jako piłkarz stawiał w Primaverze Juventusu. Po 56. edycji turnieju młodych zawodników we włoskim Viareggio, gdzie piłkarze Starej Damy po raz drugi z rzędu zdobyli to trofeum, Urbani został wypożyczony do zespołu Serie C1 Reggiany. Tam w pierwszej rundzie wystąpił siedmiu spotkaniach, po czym drugą spędził w klubie Pavia (również z Serie C1), gdzie zanotował o sześć występów więcej w porównaniu do poprzedniego klubu. Po sezonie trafił do Sassari Torres, jednak tego czasu nie może zaliczyć do udanych. Wystąpił w zaledwie jednym spotkaniu, po czym na drugą część sezonu został wypożyczony do Catanzaro, drugoligowego zespołu w którego barwach zaprezentował się 13 razy. Najbliższy sezon rozpocznie tam, gdzie stawiał pierwsze piłkarskie kroki, ale tym razem jest włączony do pierwszej kadry zespołu Juventusu. W przedsezonowych spotkaniach zaprezentował się dwukrotnie, raz w wygranym 5:0 spotkaniu w Vinovo z Giaveno, przeciwko któremu zdobył gola. Natomiast drugi raz miało to miejsce w sparingu z Romą. Obecnie gra w Perugia Calcio.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki